משה שיטרית :"אירחתי אתמול בלשכתי, יחד עם סגן ראש העיר, משה שטרית, נערה מיוחדת בשם ליטל בן עזרא, העולה לכיתה י' אשר זכתה בתחרות בינלאומית של התעמלות אומנותית.
התרגשתי לראות את הנחישות שלה ולשמוע על העבודה הקשה כדי להגיע להישגים ולהגשים את חלומותיה.
ליטל שומרת שבת ולעתים אף נאלצת לוותר על תחרויות רבות המתקיימות בשבת ולמרות כל זאת, הצליחה לגבור על מתחרות מכל רחבי העולם בהתעמלות אמנותית, להגשים חלומות רבים של ילדות ונערות ולהגיע להישג מרשים זה.
ליטל – את מהווה גאווה לעיר בית שמש ולמדינה כולה".
ישר כוח ליטל !







