מדוברות כבאות והצלה תחנת בית שמש נמסר כי:" הבוקר, בשעה 08:30 לערך,יתבצע תרגיל רחב היקף של תחנת הכיבוי וההצלה של בית שמש וגורמי הביטחון,

התרגיל יתקיים בנניין זולוטוב בעיר, תורגש תנועה ערה של רכבי כיבוי וביטחון