נהגי האוטובוסים של מטה יהודה מכינים את עצמם לשנת הלימודים הבאה! הנהגים של המועצה אשר שומרים על בטיחות תלמידי בתי הספר, העושים דרכם באוטובוסים של המועצה יום יום, הם נכס בטיחותי. המועצה דואגת לשמר ואף לשדרג את הרמה המקצועית של כלל נהגי האוטובוסים והמשאיות והם עוברים באופן קבוע מספר השתלמויות בטיחות לאורך השנה. לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרבה ובאה, התכנסו היום כ 40 נהגי משאיות ואוטובוסים של המועצה, בהובלת קצין הבטיחות במועצה, להדרכת בטיחות מקצועית. לצורך כך, גויסה חברת 'מסלולים' המתמחה בהדרכות בטיחות מקצועיות לנהגים. הנהגים מתרגלים נהיגה על כביש רטוב והתמודדות עם אתגרים מסוכנים כגון: התפרצות הולך רגל לכביש, מפגעים בדרך, עצירות פתע ועוד. ראש המועצה, ניב ויזל, אמר: ״אני רואה חשיבות עליונה בשמירה על הרמה המקצועית של הנהגים שלנו, למען ביטחונם של הולכי הרגל, התלמידים והנהגים עצמם".






