ויזל : "השכל הישר לא יכול לתפוס חלמאות שכזו המעמידה עשרות אלפי תושבים בסכנה ממשית. רק לפני מספר שבועות חזתה המדינה בכוחן של להבות משתוללות אשר גרמו לנזק אדיר לטבע, לישובים וקהילות שלמות. טרם התאוששנו מנזקי השריפות הקודמות, והנה בשיא בקיץ, מתברר כי טייסות הכיבוי מושבתות בשל זיהום במיכלי הדלק. החלמאות זועקת לשמים! אני קורא לשר לבטחון פנים ולכל מי שאמון על מוכנותו של מערך כיבוי תקין להגיע למטה יהודה ולקחת חלק בפעולות הכיבוי"