"השנה, כמו בשנים קודמות, נערכים במשרד התחבורה ובחברות התחבורה הציבורית ברחבי הארץ לשינויים בפעילות התחבורה הציבורית, זאת בשל יציאתם לחופשת החג של נהגים מוסלמים ודרוזים רבים המהלך ימי חג הקורבן – עיד  אל אדחא. חג זה צפוי לחול מערב יום ראשון ה- 11 באוגוסט ועד ליום שישי ה- 16 לאוגוסט. במקביל לימים אלה, נוסעים רבים מציינים את תקופת "בין הזמנים".
אנו בחברת סופרבוס נערכים לקראת כך באמצעות הפעלת קבלני משנה, גיוס עובדי משק ומנהלה בעלי רישיון מתאים לצורך עבודה בקווים, חלק מההיערכות כוללת צמצום של תדירות הקווים בימים הנקובים. אנו מודים לציבור נוסעינו על ההבנה ומאמינים כי לאחר מכן, פעילות התחבורה הציבורית תשוב לסדרה".