אמש נערכה מסיבת סוף השנה בפעוטון "הנסיך הקטן" בניהולה הכביר של דליה בלעיש וצוות המטפלות המסור
המסיבה נערכה בקונספט של הספר "תירס חם"
האירוע היה מוקפד עד הפרטים הקטנים ביותר
הפעוטות וההורים נהנו מאוד
והודו בחום לכל המארגנים. 
חופשה נעימה לכולם