הערב בשעה 18:00 החל ארוע הגאווה לראשונה בעיר בפארק הגפן.
מערכת שמשנט מעבירה את הארוע בשידור חי בדף הפסייבוק.
יש לציין שעד עתה הארוע עבר והתנהל באופן שקט ומכובד. בין יתר נושאי הדברים היה גם יו"ר הליכוד בעיר מר שלום אדרי שדיבר בקצרה ברך את הנוכחים בארוע ואמר שהוא מקווה שבשנה הבאה, הארוע יתקיים ברחבת העירייה.
קישור לשידור החי :
https://www.facebook.com/shemeshnet/videos/1460933784049108/







