"גאווה מקומית בבה"ד 1.
כל הכבוד לתמיר שטרית ומאיר מלול שלנו שהצטרפו אתמול למשפחת הקצינים.
ברמה האישית זה מרגש אותי במיוחד. מאיר ותמיר היו חניכים שלי בבית"ר, אני זוכר אותם עוד כשהיו בחטיבה, והנה היום הם כבר קצינים בתפקידים משמעותיים בצבא.
מצדיע לכם!"
שמשנט







