בפעם המי יודע כמה נציב את השאלה הזו, כי אנחנו מגלים שיש כאן ניסיון להציג מצג שאינו מדוייק. איך תסביר העירייה את הפרסום הזה שיצא מתחת ידיו של סגן הממונה על אגף ההנדסה שמעון גולדברג? קראו בבקשה את הפרטים הבאים.
שמעון גולדברג פרסם הודעה לציבור בזו הלשון: "הודעה משמחת לציבור אנ"ש (אנשי שלומינו) הי"ו. בע"ה תתקיים קבלת קהל ע"י הרב שמעון גולדברג ממונה אגף הנדסה, ויו"ר הועדה לתכנון ובניה בית שמש". בהזמנה הזו מופיע התאריך.
שמעון גולדברג אינו ממונה על אגף ההנדסה ואינו יו"ר הועדה לתכנון ובניה, הוא סגן הממונה על תיק ההנדסה, הממונה על התיק היא ד"ר עליזה בלוך, אלא אם יש הודעה אחרת שהציבור טרם נחשף אליה. ומיהו יו"ר הועדה המקומית לתכנון ובניה? גם סדר בעלי התפקידים בתחום זה ברור, עליזה בלוך היא היו"ר של הוועדה, וגולדברג 'רק' יו"ר וועדת המשנה....
ועוד באותו העניין. מי עוד מראשי הועדות מזמין קהל? האם ועדת השילוט גם מקיימת קבלת קהל? האם הוועדה למען שלום הילד, גם קיימה הזמנת קהל? האם גם וועדת התחבורה קיימה הזמנות לקהל...
בעבר טענו על פרסומים כאלו פרי יוזמות פרטיות שלא עברו דרך הצנרת המקובלת. הנה הוכחה למה שהיה הוא אשר יהיה ויותר מכך, מלמד למעשה שגולדברג, שמונה חודשים אחרי המהפך מתקשה להבין מי מנהל את העיר.
ביקשנו התייחסות היועץ המשפטי לעירייה, דוברות העירייה וחברי מועצה בעירייה. איש מהם לא מצא לנכון להסביר. שתיקה.






