דוברות כבאות והצלה תחנה איזורית בית שמש:
שבעה צוותי כיבוי והצלה מתחנות בית שמש ומבשרת ציון בפיקודו של מפקד התחנה טפסר משנה ראובן יצחק(דובצ׳ק) פועלים כעת בשריפת יער סמוך למושב בית מאיר.
לוחמי האש מרכזים מאמץ לבלום את השריפה ולמנוע את התפשטותה בסיוע 4 מטוסי כיבוי מטייסת ״אלעד״.
דיווח נוסף בהמשך במידת הצורך.
ליחי בן לולו - דובר תחנה איזורית בית שמש.
צילום : דובר כיבוי אש והצלה







