במפגש, נציגי הקהילה מעוניינים לנהל שיח עינייני בדבר זכויותהם של חברי הקהילה- בארץ בכלל ובעיר בפרט. הנציגים מדגישים כי אין בכוונתם לעורר פרובוקציות כגון : הופעה בשטח בערום וכיוצא בזה,  והם מביעים תקווה לסובלנות סבלנות הדדית בעיר.