ראש העיר בביקורה:
"מחנה הצופים – אנחנו נכונים!
ביקור אצל חניכי הצופים של שבט שורק בית שמש, במחנה הקיץ של התנועה ביער המגנים.
אני מברכת את כלל חניכי הצופים, ובתוכם את חניכי וחניכות בית שמש השוהים כעת במחנות קיץ נוספים ברחבי הארץ, ואת כל שאר חניכי וחניכות תנועות הנוער השונות. אני קוראת לכל ילדי העיר להצטרף לתנועות הנוער, כל אחד ואחת על פי הסגנון והאופי המתאימים להם.
בהצלחה לצופים ולכלל תנועות הנוער של בית שמש!"







