להלן הודעה שהופצה לתושבי הישוב :
"תושבי מבוא ביתר היקרים,
בשעה זו מתרחשת שריפה בסמוך ליישוב.
המועצה פועלת בתיאום מלא עם כוחות הכיבוי ומשטרת ישראל הפועלים במקום.
אנו מבקשים מכל התושבים להישאר קשובים וזמינים לעדכונים.
במקרה של פינוי, תצא הודעה מסודרת מטעם המועצה דרך הועד המקומי".
ראש המועצה ניב ויזל וצוות חירום מטה יהודה
לפרטים נוספים - 8108*
צילום באדיבות : גדעון גולדנברג. תושב היישוב, חבר כיתת הכוננות וצוות חירום יישובי







