*דוברות כבאות והצלה לישראל-מחוז י-ם:*

המשך דיווח משריפת החורש בסמוך למבוא-ביתר:

שבעה צוותי כיבוי והצלה מתחנות בית שמש ומחוז יו"ש פועלים כעת בשריפת החורש והיער.
צוותי הכיבוי פועלים לבלום את הלהבות בסיוע לוחמי אש הרכובים על טרקטורוני כיבוי מהירים המטפלים ב-"ספוטים" מהשריפה (מוקדי אש קטנים המדלגים במהירות רבה על גבי הרוח ומציתים מוקדי אש חדשים) וכן רכבי אספקת מים בכדי ליצור רצף לחימה באש קבוע.
בנוסף, למקום הוזנקו מטוסי כיבוי של טייסת הכבאות "אלעד" בכדי לסייע ללוחמי האש הנאבקים באש על הקרקע.
*אודי גל-דובר כב"ה מחוז י-ם*