דוברות כבאות והצלה לישראל-מחוז י-ם:
ארבעה צוותי כיבוי והצלה מתחנות בית שמש פועלים כעת בשריפת חורש בסמוך לישוב מבוא-ביתר.
לוחמי האש מרכזים מאמץ לבלום את האש ולמנוע ממנה מלהתפשט אל עבר בתי הישוב ולכלל היער והחורש הטבעי.
דיווחים נוספים בהמשך במידת הצורך!
אודי גל-דובר כב"ה מחוז י-ם







