שתפו!
כל ישראל ערבים זה לזה!
החלטתי להעמיד את משרדי (ללא כל תמורה כספית) לרשות תושבי בית שמש והמושבים בסביבה אשר ניזוקו חלילה בעקבות נזקי מזג האוויר הקשה היום. בין אם נצטרך להפעיל פוליסת ביטוח, בין אם ישנו גורם שאחראי לנזק ונכון יהיה לתבוע ממנו פיצוי וכו' - אני כאן לרשותכם.
אני תקווה כי האש תדעך במהירות ונחזור לשגרה קיץ נעימה ובטוחה. בברכה, עו"ד מיכאל שטרית, בית שמש.
קישור לכתבה בYNET, למעוניינים http://bit.ly/2JNyjHv-
ישר כוח גדול לעו"ד מיכאל שטרית !







