רועי גלנטי שמשמש כמעט בכל תפקיד אפשרי במועצה הדתית ובין היתר מטפל גם בבית העלמין מבשר על טיפול יסודי בתשתית החשמל בבית העלמין, כך שכל מערכות החשמל בתחום האתר יעבדו כתקנם.

הנה דבריו: " תשתית החשמל בבית העלמין הייתה מחוברת לאורך שנים רבות  למפעל השיש (המצבות. ס.צ)  שפונה משטח בית העלמין, החיבור הזה של מפעל וצרכי בית העלמין גרם להרבה תקלות הן  בצורך לטפול בתשתית והן בהרכב התקלות עצמן, המועצה מודעת לבעיות ולמורכבותן". אומר רועי גלנטי שמדגיש שגם בימים האלה  עובדי המועצה  משתדלים לתת מענה נקודתי לכל בעיה..."

 גלנטי מדגיש: , בתור מענה קבוע ומקצועי תחל בע"ה ביום ראשון החלפת כל מערכת ותשתית החשמל בבית העלמין באופן מקצועי וראוי, דבר שייתן מענה קבע לכל הבעיות שהתעוררו עד להיום,

 עוד זה בא וזה מדבר, הקבלן הזוכה בעבודות החשמל, הבטיח לקחת לתשומת לבו  את עניין זירוז העבודות לתת מענה מהיר  טוב ואיכותי לבית העלמין.

עתה משפונה ואף נהרס מפעל המצבות בתחום בית העלמין, בית העלמין הרוויח פעמיים, גם האתר הזה יוכשר  לחלקה נוספת לשימוש ל"ע.  ובעיקר ניתוקו מתשתית חיבור ח. החשמל לבית העלמין נותן כוח נוסף וגדול מספיק לאפשר הפעלת כל השירותים במקביל. ובא לציון גואל.