מדוברות העירייה נמסר:  

מחר נחל במבצע להרחקת אנפות ברחבי העיר. מדובר במבצע שמתחיל ברחוב בני דן בשכונת ביאליק, שם קיימת פגיעה משמעותית באיכות החיים של התושבים ובכלל זה מפגע תברואתי, ריחות חזקים, הטלת צרכים של העוף לאורך הרחוב ורעשים, וימשיך לשאר המקומות בעיר בהם סובלים מהאנפות. 

המבצע החל לאחר שראש העיר, עליזה בלוך, והצוותים המקצועיים, קיימו סיור באזור ונחשפו לפגיעה של האנפות באיכות החיים של התושבים. בעקבות הסיור שכרנו חברה המתמחה בנושא ובמידת הצורך אף נפעיל תוכנית תלת שנתית בנושא.   כל זאת תוך הקפדה על צער בעלי חיים ושלומם של העופות. 

המבצע מנוהל על ידי מנכ״לית העירייה, מירה מינס, וראש מנהל התפעול של העירייה, יוסי נגולה.