דוברות כבאות והצלה לישראל-מחוז י-ם:*
חמישה צוותי כיבוי והצלה מתחנות בית שמש וירושלים, פועלים כעת בשרפת חורש ועשבוני בסמוך לקיבוץ 'מעלה החמישה'.
מפקד כוחות כב"ה בשטח, רב רשף זכריה רפאל מדווח כי האש נעה מכיוון גדר הביטחון בסמוך לכפר 'קטאנה', לכיוון דרום מזרח אל השטח המיוער בפאתי הקיבוץ מעלה החמישה.
לוחמי האש מייצרים בשלב זה קו הגנה בין האש לבתי הקיבוץ והרפתות ומרכזים מאמץ בכדי לבלום את האש מלדלג אל תוך הקיבוץ. (בשלב זה אין סכנה לבתי הקיבוץ)
בנוסף, הוזנקו מטוסי כיבוי של טייסת הכבאות "אלעד" בכדי לסייע ללוחמי האש הנאבקים באש על הקרקע.
דיווחים נוספים ימסרו בהמשך במידת הצורך!
הידיעה נמסרה מטעם: אודי גל-דובר כב"ה מחוז י-ם
צילומים מזירת הארוע -קרדיט -דוברות הכבאות







