הנציג שלנו במסטאר שף נתנאל אלקובי מבית שמש - עבר את האודישנים של התוכנית מאסטר שף העונה השמינית וקיבל את סינר ההשתפות מהשופטים אלקובי הגיש לשופטים. בטעימה העיוורת - ספוליאטלה - מאפה שכבות איטלקי במילוי מתוק. למנה מול השופטים הגיש אלקובי - ניוקי גבינות בחמאת מרווה. אלקובי התראיין היום לתוכנית הבוקר של פאולה וליאון. משפחת שמשנט ותושבי העיר מאחלים לו בהצלחה רבה!
שמשנט







