יו״ר מפלגת העבודה, ח״כ עמיר פרץ התקבל ביום שישי בידי חבריו למפלגת העבודה. ביקורו יצר הזדמנות נדירה לחבר מחדש, באווירת 'חדש ימינו כקדם', את עובדי מועצת הפועלים לשעבר, אחד מהמוסדות שבעלי הרושם החזק בהיסטוריה של העיר ממאבקיה למען העובדים בנסיון להתאים להם תנאי עבודה טובים יותר.
בראשם חבר מועצת העיר ריצ'רד פרס אשר מאז הפסיד בבחירות האחרונות, נעלם כלא היה גם בסוגיות מטרידות על מנהל תקין בימי עליזה בלוך. פרץ התקבל ע"י חיים הרוש, מזכיר מו"פ לשעבר, השניים התחבקו בחום רב. הרוש שעזב את בית שמש לטובת מזכרת בתיה מצא לנכון להגיע לפגוש כאן את חברו הטוב. אל פרץ ניגש גם מזכיר הפועל בעבר עמי אוריון, עובד ומחזיק תיק הפועל בהסתדרות שנים ארוכות. הצלע הנשית בקבוצה היו ציפי פרץ מזכירת נעמ"ת בבית שמש, והעיתונאית היום אתי בן עמי שאף היא עבדה במועצת הפועלים.
"אתה יודע מי חסר לי כאן?" שאל עמיר פרץ כאשר ביקשתי מהם להתאחד לצילום . ניסיתי לנחש, אולי דוד עמר (גם שישמש כמזכיר מו"פ) ואולי מאיר כהן ז"ל..... לא! פרץ זוכר דוקא את מי שהיה ראש המועצה לפנים עמרם לוק ז"ל. "חסר לי עמרם". אמר ונאנח... אכן עמרם לוק דמות מופת בחייה שלהעיר בודאי למי שהיה בן היתר גם אב רוחני לעמיר פרץ ח"כ צעיר ואיש עיירות הפיתוח. פרץ בל נשכח איש הדרום.






