שישה צוותי כיבוי והצלה מתחנה איזורית בית שמש בפיקודו של מפקד התחנה טפסר משנה ראובן יצחק פועלים כעת בשריפת יער וחורש טבעי ברמת בית שמש.
לוחמי האש נלחמים בלהבות על מנת לבלום את התפשטות האש לכיוון קו הבתים הראשון ברחוב רבי צדוק.
למקום הוזנקו ארבעה מטוסי כיבוי מטייסת ״אלעד״ על מנת לסייע ללוחמי האש הפועלים בקרקע.
דיווח נוסף בהמשך במידת הצורך.







