הבוקר התקיימה מסיבת פרידה מהעובד הוותיק של עיריית בית שמש, יוסי כהן שסיים את תפקידו הציבורי לאחר 42 שנה, אשר שימש בתפקידים בכירים מאוד ב-21 שנה האחרונות.

יוסי שימש כמנהל משאבי אנוש בעירייה וניהל אתגרים רבים.

היום במשרדו חגגו לו עובדי העירייה מסיבת פרישה מפוארת ומרגשת ביותר

משפחתו של יוסי מסרה: "תודה מיוחדת למנהלת לשכתו יפה לערן בן דב ולראש העיר המדהימה דר עליזה בלוך"

מערכת שמשנט מצטרפת לברכות ומאחלת ליוסי בריאות איתנה, שמחה ונחת.