לפני כשעה התקבל דיווח במוקד של מד"א על פועל כבן 40 שנפל ככל הנראה מגובה של כ- 3 מטר באזור התעשייה המערבי בבית שמש.
חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה מסניף בית שמש העניקו לו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הדסה עין במצב קשה, עם חבלה באזור החזה.
שלומי פולישוק חובש באיחוד הצלה סיפר: "יחד עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בזירת האירוע ולאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשמצבו מוגדר קשה".
באדיבות חילוץ והצלה
תמונת אילוסטרציה.






