כעת חמישה צוותי כיבוי והצלה, מתחנת כבאות והצלה לישראל-בית שמש בסיוע יחידות החומ"ס והניטור של כב"ה מחוז ירושלים, פועלים באירוע של דליפת חומר מסוכן במפעל באזור התעשיה הר טוב,
דליפה של חומר מסוכן מסוג אמוניה (Ammonia -UN 1005)
אשר דלף ממערכת הולכת גז באחד המפעלים באזור התעשייה בסמוך לבית שמש.
כוחות משטרת ישראל בשיתוף לוחמי האש, סגרו את השטח סביב המפעל ברדיוס של 200 מטרים בכדי למנוע חשיפה של אזרחים לחומר המסוכן.
בשלב זה, פונו עובדי המפעל אך לא נשקפת סכנה לתושבים המתגוררים בסמוך
צוותי יחידת החומ"ס של כבאות והצלה בית שמש ומחוז ירושלים, פועלים כעת לעצור את דליפת גז האמוניה.
בנוסף, מהנדסי יחידת הניטור של כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים, מבצעים כל העת פעולות ניטור והערכת סיכונים כדי למנוע סיכון פוטנציאלי לעובדים במקום ולתושבים.
באדיבות כבאות והצלה
תמונת אילוסטרציה.







