בשבוע האחרון נערך טקס מחנכי השנה הבולטים בחינוך הבלתי פורמלי בתל אביב.

הרב שרגא נתן דהן(41), תושב בית שמש קיבל בטקס 'אות מחנך השנה'. האות הוענק על ידי מנכ"ל משרד החינוך מר שמואל אבוהב. 

הוועדה בראשות השופט בדימוס שלמה שוהם נימק את זכייתו של דהן על מצוינותו ותרומתו להעצמת בני הנוער וקבלת האחר. 

הרב שרגא, משמש כרב ביחידה לוחמת בצהל , ובמקביל משמש כמורה הוראה בקהילות השונות בעיר ומהווה דמות מגשרת בין הקהילות השונות והמגוונות בבית שמש.  

הרב הינו תושב בית שמש ומעביר הרצאות במוסדות החינוך השונים ומעורב רבות בתחומי החינוך,הדת והחברה בבית שמש. 

לאחרונה שימש כיועץ ההלכתי של החללית בראשית והצליח אף להביא לכדי מתן פתרון הולם  אשר הוסכם על כל קשת הפוסקים והרבנים וכללה פיתוחים טכנולוגים ייעודיים אשר איפשרה למהנדסים דתיים ליטול חלק בפרויקט. 

אות מחנך השנה ניתן לו בגין פעילות עם מאות בני נוער בסופי שבוע ובימי שלישי במסגרת 'פנסאים'- תוכנית לימודית להעצמת הסביבה. 

כמו כן מתן ייעוץ וליווי לבני נוער תמיכה וליווי. 

יישר כח !