בשנה אחת מתחלפים שלושה בעלי תפקידים בכירים במערכת הניהול התיכונית בעיר, זה מה שידוע לנו, וייתכן שיש עוד. שלוש משרות ניהול לחינוך התיכוני פנויות בעיר. הנה שלושת המשרות, מנהל תיכון ברנקו וייס אבי אור, שהודעה על כך כבר יצא בראשית חודש מאי. עתה נוספות עוד שתי משרות מנהלת אולפנת נוגה של רשת אמי"ת, ומנהל/ת בית הספר התיכון אמי"ת שחר לבנות. תחלופה מבורכת או מסוכנת? תלוי את מי שואלים,
מודעות פורסמו בכלי התקשורת, ומועד אחרון למשלוח קורות חיים היה בסוף חודש מאי. נעמה עציון מנהלת אולפנת נוגה, וסהר סיגאוי מנהל ביה"ס אמי"ת שחר לבנות מסיימים את תפקידם. האחרון כיהן בתפקידו ארבע שנים וקודם לתפקיד ניהולי אחר ברשת אמי"ת. דרישות התפקיד מחייבות לפחות 5 שנות ניסיון בהוראה, בעל תואר שני ובוגר תכנית מוכרת להכשרת מנהלים.
בכל מקרה מקור המידע לתחלופה אינו עיריית בית שמש למרות שידיה בעניין וזו לא מצאה לנכון להוציא כל הודעה לציבור על המגמה .







