בשורה מרגשת להורי וילדי החינוך המיוחד בעיר, צהרונים לילדי החינוך המיוחד יחלו לפעול לראשונה בעיר.

סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית: ״בהמשך לפניות ההורים וועד ההורים, לראשונה יופעלו בבית שמש צהרונים לילדי החינוך המיוחד, הצהרונים יופעלו עד השעה 15:45.
הפעילות החשובה הזאת היא תוצאה של שיתוף פעולה בין אגף החינוך והמרכזים הקהילתיים.
ההרשמה עד לתאריך 18.6.19 מהרו להירשם.
נמשיך להשתפר ולהתאים עצמנו לבקשותיהם של תושבינו היקרים.״