ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך וחבר המועצה, צבי ווליצקי ישהו השבוע בניו יורק שבארה״ב בכדי לייצר קשרי קהילה, להיפגש עם קרנות ותורמים ולהתחיל תוכנית רחבה שמטרתה העצמת העיר ומטרותיה גם דרך קהילות תומכות בחו"ל.
בלוך וווליצקי הוזמנו לקחת חלק בכנס החלפת הנשיאות של רשת אמי״ת העולמית בראשותה של הנשיאה הנכנסת של הרשת דבי מועד שם צפויה בלוך להיות הדוברת המרכזית של הכנס ולנאום בפני כלל נשות הרשת העולמית על פועלה בעיר בית שמש.
כזכור בבית שמש יש ארבעה בתי ספר של הרשת העולמית.
במהלל השבוע אף בצפויים להיפגש בלוך ווליצקי עם הקונסול הכללי בניו יורק, דני דיין, פדרציית ניו יורק, ארגון JWFNY, להתארח אצל הקהילה היהודית בטינק ניו ג׳רזי, בעיר רמפו ואף לקחת חלק בכנס השנתי של הג׳רוסלם פוסט עם בכירי הממשל האמריקאי והקהילה היהודית.

באדיבות דוברות העירייה.