ארגון ההצלה הלאומי, מד"א פותח את שעריו בחופש הגדול בקורס לבוגרי כיתות  ו'- ח'  

ועכשיו גם בסניף בבית שמש!!
קורס קיץ לבוגרי כיתות ו'-ח'
שלושה ימים מלאים בחוויות, התנסויות ולימודים מרתקים, 

כל הפרטים מצ"ב במודעה: