עיריית בית שמש ממשיכה את המסורת לתערוכות מתחלפות בכניסה לעיריה כדי שתהיה שייכת לכלל הציבור. תלמידי בית ספר אמי״ת דביר הציגו לראשונה תערוכה בכניסה לבניין העיריה.
עליזה בלוך: ״ביום הראשון שלי כראש עיר חנכנו תערוכה של תלמידים ומאז אנחנו ממשיכים במסורת שהתחלנו. אני גאה בנוער המדהים של בית שמש וכחלק מכך ההחלטה לשים דווקא את עבודתם בכניסה לבניין העירייה. בניין העירייה הוא בית עבור כלל התושבים!״







