כחלק מהשירות לתועלת התושב מתקיים היום בבית שמש מבצע היערכות לשעת חירום.
במסגרת המבצע התפרסו ברחבי העיר בית שמש כ-250 תלמידים מבית שמש ותיכון מור ממכבים רעות ,
אשר שיפצו מקלטים, ערכו סקר מוכנות בקרב התושבים וחילקו חומרי הסברה של פיקוד העורף.
שיתוף פעולה ראוי לשבח של מחלקות הביטחון והנוער בעיר.
יישר כח!







