בי"ס שייבר מהווה פיתרון למצוקת הכיתות עבור מוסדות החינוך החרדיים בעיר. בית הספר שידע ימים של בנות ובנים  רוקדים, צוהלים, שמחים ולומדים ביחד תחת  כותרת בית הספר המקיף הכללי  נמכר  בכסף קטן לידי משקיע תל אביבי.  עיריית בית שמש ויתרהעל האפשרות לרכוש את המבנה  באותו כסף, והיום הוא בבעלות פרטית של אותו משקיע.

מבנה ביה"ס שייבר עוצב באופן מיוחד המתאים למערכת חינוך כללית לתלמידים בוגרים. מגרשי משחקים ומפגשים לבני הנוער בצאתם מהכיתות להפוגה בין שיעור לשיעור, מבנים רחבי ידיים לחדרי  לימוד מקצועי, שייבר בתחילת דרכו היה בית ספר מקיף בו לימדו מקצועות כמו מכונאות,  אופנה, ציור אופנה,  ועוד. במשך הזמן צומצמו המגמות  ואו הוחלפו יותר לתחומים רלבנטים.... מכאן ייחודו הארכיטקטוני של כביכול קופסאות (כיתות) מונחות אחת על גב רעותה.  

הרוכש משכיר חלקים ממנו למוסדות חינוך  שונים, ביניהם גנים, מתיבתא, בית כנסת, ובי"ס.  חלוקה פנימית של המבנה  רב הכיתות ומרחבים הפכה אותו למקום נדרש כפיתרון למצוקת הדיור בשדה החינוך החרדי.

באחרונה נראה כי הדרישה הרבה שכנעה את  בעל המבנה אף להרחיב אוהלו, והחל בבנייה תוך ניצול מרחבים  בין הכיתות.   פקחי עירייה  שדווחו על הבניה, הוציאו צווי הפסקה.  כך נראה אתר הבניה לאחר שכבר הספיקו לחפור קלונסאות.

סגן הממונה על ההנדסה מסביר מדוע הוצאו צוו הפסקה לבניה: "בנו ללא היתר".

מה הלאה?  נראה כי תוגש בקשה מסודרת כולל תכניות שיובאו לדיון בוועדת המשנה ואם יתקבל ערעור כלשהו אזי יגיע הנושא  לוועדה העליונה. כבר עתה נציין כי תושבים בסביבה פנו בעניין ליו"ר סיעת הליכוד שלום אדרי והעמידו אותו על  המציאות במקום. לטענתם המקום הופך להיות עמוס עד כדי מסוכן בתנועת כלי רכב מניידי ילדים  מהשכונות חרדיות לאיזור שייבר.