חג מתוק לנהגי האמבולנס בסניף בית שמש.
בפעילות משותפת של חברי ועד סניף מד״א בית שמש ובחסות מאפיית Pariser's Bakery Israel מבית שמש של המתנדב דובי מרגלית, חולקו הערב עוגות גבינה לחג השבועות לנהגי האמבולנס המתנדבים במד"א מרחב ירושלים בסניף בית שמש.
שיהיה חג שמח ומתוק, ותודה רבה לדובי על שיתוף הפעולה!






