עשרות תושבים הגיעו אמש למפגש ‘עושים שכונה׳ שהעירייה מנהלת מדי חודש ברחבי העיר. הפעם התמקד המפגש ברמה ג'.
ילד אחד בשם יחיאל, תושב השכונה ריגש במיוחד את ראש העיר,עליזה בלוך כאשר הגיע מצויד בדף עם חתימות של חבריו ותושבים נוספים כשבקשתו היא השלמת המגרש הספורט השכונתי.
כך כתבה ראש העיר הגב' בלוך: "המפגשים הללו עם תושבים שמובילים שינוי ועוד יותר עם ילדים מזכירים לנו נבחרי הציבור ומנהלים מקצועיים כל יום למען מי אנו עמלים, מהן המטרות שלנו , מי הציבור ומה צרכיו. זוהי פלטפורמה שמאפשרת לנו עבודה פנימית כמערכת שמתבוננת על העיר כמורכבת מצד אחד משכונות ומצד שני מתחומים שנוגעים לכולם. רמת בית שמש ג' היא שכונה עם אתגרים של שכונה בתהליכי בנייה. התושבים הנהדרים הזכירו בזה אחר זה את משמעות השותפות והצורך בנציגות תושבים וזו אחת ממטרות המפגשים הללו. על אף אתגרי השכונה שמחתי לפגוש את עשרות התושבים שמעוניינים להוביל שינוי ולהפוך את רמה ג' לשכונה מצוינת."
שמשנט







