הוועדה המחוזית לבחינת מוסדות חינוך מצטיינים הגיעה לבית שמש השבוע ובחנה את ביה"ס הממ"ד ע"ש עוזיאל . עוזיאל נבחן במימד אותו הציב לעצמו בשנים האחרונות, החדרת האמנויות בקרב תלמידיו. ביה"ס מועמד כבית הספר המצטיין במחוז בחומים אותם הציב לעצמו.
בית ספר עוזיאל שואף לאפשר לתלמידיו מגוון אפשרויות למידה והתפתחות באמצעות מוסיקה צילום אומנות מדע וחקר ועוד ובכך לפתח את הייחודיות והכישרון של כל ילד ולטפח את זהותו . ביה"ס עטור פרסי, כולל פרס חינוך ארצי מועמד רציני מאוד לזכייה השנה בפרס נוסף
הוועדה סקרה צפתה והקשיבה לתלמידים, בחוגי ההעשרה השונים הקיימים במסגרת החינוך הממ"ד. בבית הספר לומדים כ-380 תלמידים מידי שנה ובכל שנה פורח בית הספר הוותיק ועולה מחדש כמצטיין בתחומיו. הוועדה, מפקחי משרד החינוך בתחום האמנויות, ונציגים מקצועיים אחרים במערכת החינוך הארצית, נהנתה להקשיב למוסיקה שהשמיעו ילדי חוגי המוסיקה השונים, החלילים, הסקסופונים, התופים וצפתה במקהלת התלמידים המבצעת שירים מקוריים שהולחנו בידי המורה למוסיקה. חברי הוועדה שאלו תלמידים על השתתפותם בחוגי ההעשרה, לבחון את מהות העבודה ויחסם למערכת בכלל. התרשמותם גם מהתשובות וגם מהמראות הייתה חיובית ביותר.
הוועדה סיירה בבית הספר ובחנה את קירותיו המעוטרים בעבודות יצירה בתחומי יצירה שונים, קולאז'ים, ציורים, הדבקות, פסיפסים, ועוד....
בסיום הסיור שארך כמה שעות טובות סיכמו הבוחנים את דעתם אותה עבירו להנהלת המחוז במשרד החינוך. לפחות על פי ההתרשמות, חברי הוועדה יצאו מהסיור מלאי רושם והבנה ש'עוזיאל' עומד במשמות ובתגרים שהציב לעצמו.
בתמונה: ילדי עוזיאל במופע הדגלים באירוע יום העצמאות






