בנות בית ספר לוי אשכול, כיתות ה'-ו' השתתפו היום(שני) בארוחה החגיגית איפטאר לסיום הרמדאן בביתו מנכ״ל דיאדורה שבמושב ירקונה.
שם הכינו את קבוצת הבנות לכדורגל למשחק שיפתח בספטמבר באיצטדיון העירוני החדש, בניהולו של מאמן הכדורגל הרצל ביטן.
את האירוע סיקר ערוץ 13 לתכנית של קובי מחט ויעל בר זוהר.
ביתם של דני ופאני פרץ, לאה, התראיינה לתכנית אשר תשודר בימים הקרובים.









