ביום העצמאות האחרון טסה להקת 'בין השמשות' לייצג את מדינת ישראל והעיר בית שמש בדרום אפריקה בעיר קייפטאון.
הלהקה הייצוגית מהמרכז הקהילתי פסגות השבע ברשת המתנסים יחד עם שותפות ביחד מטה יהודה בית שמש, הופיעה בקהילה היהודית בדרום אפריקה לקראת יום הזיכרון ויום העצמאות.
15 חברי להקת הנוער בין השמשות שיצאו מהמרכז קהילתי פסגות השבע. מ-7 בתי ספר ממטה יהודה ובית שמש.
4 מלווים מסורים.
1 מיכל שליחת סוכנות לקייפטאון שעבדה מאוד קשה.
1 קהילה מהממת.
4 בתי ספר שחוו קשר בלתי אמצעי ומשמעותי עם משלחת של בני נוער מהארץ.
3 אירועים גדולים בהם הלהקה ריגשה ושימחה.
ואירוע ענק של יום העצמאות עם אנרגיות אדירות ושמחה מתפרצת.
כעת לאחר סיכום המסע כתב מימון בן חמו, מנהל המתנסים פוסט תודות לכל העומלים במלאכה של המשלחת.
"זמן לומר תודה: לפני כחודש נחתנו בקייפטאון ועברנו חוויה יהודית וציונית מדהימה, זכינו לייצג את העיר בית שמש ואת מדינת ישראל בגאווה גדולה!
תודה לכם: מיכל אילן השליחה המדהימה שאין כמוה!!!!
אסתה איווט וכל צוות הפדרציה.
איבור ומקהלת הרצליה.
משפחות מארחות יקרות וקהילה מדהימה שקבלו אותנו בחום ובאהבה.
נהגי האוטובוס ואנשי הלוגיסטיקה.
בתי הספר המארחים.
שליחי בני עקיבא ובתי הספר.
לצוות שלנו - תמי מרמור צדוק רכזת קשרי גומלין מטעם השותפות, שלום סוטו המנהל המוסיקלי,
יובל לוי גנוד מנהלת הלהקה וטמיר ששון הרכז החברתי.
ולכל חברי להקת בין השמשות האלופים ולהוריהם היקרים.
תודה לסגן ראש העיר משה שטרית על התמיכה והפרגון לאורך כל הדרך , לחבר המועצה צבי ווליצקי מחזיק תיק קשרי חוץ ולעמית קדמון מנכ״ל רשת מרכזים קהילתיים בית שמש.
תודה ל Partnership2Gether Beit Shemesh - שותפות ביחד על ההזדמנות ושיתוף הפעולה המכיל והאמיתי.
למרב שני מנהלת השותפות וליו״ר ועדת ההיגוי ציון גבאי ואורלי אביבה חלבי .
שנזכה להמשיך להוסיף אור בעולם ולעשות טוב ביחד!"
כל הכבוד על העשייה והצלחת המשלחת.
מתוך דף הפייסבוק של מימון בן חמו.







