דוברות כבאות והצלה תחנה איזורית בית שמש: המשך דיווח לגבי השריפה בזנוח: מת״ח בית שמש טפסר משנה ראובן יצחק הודיע לפני מספר דקות על שליטה באירוע,לוחמי האש הצליחו לבלום את האש סמוך לקו הבתים במושב זנוח, צוותי הכיבוי עדיין פועלים במספר גזרות על מנת לבצע כיבוי סופי של כלל המוקדים. תושבי מושב זנוח קיבלו הנחייה שהם יכולים לחזור לבתיהם.
במקביל לשריפה ברמת בית שמש לוחמי האש פועלים במוקד נוסף ברחוב הרצוג בבית שמש הסמוך למושב זנוח,
שמונה צוותים במקום בסיוע מטוסים נאבקים בלהבות ומונעים את התפשטות השריפה לכיוון היער הסמוך ולכיוון קו הלולים במושב זנוח.
באדיבות אגף ביטחון עיריית בית שמש.






