כמידי שנה ביום ירושלים מתקיימת צעדת דגלים בחסות המחלקה למורשת ישראל בעיריית בית שמש.
המסלול של הצעדה הוא מפארק התפוח דרך שדרות בן זאב לכיוון קניון נעימי.
בהשתתפות ראש העיר, עליזה בלוך וסגניתה, רינה הולנדר,
בתי הספר שהשתתפו בצעדה: אמית דביר, שעלי תורה, אהבת ישראל ואמית נחשון.
כאשר הצעדה מלווה בספר תורה שירים ריקודים ובריקוד דגלים מסורתי.
דוד וקנין : "ברצוני להודות למארגנים של הצעדה שניצחו על הצלחתה,
תודה לניסים בריח הממונה על המחלקה למורשת ישראל
לאגף הביטחון אלדד, אלון קריאף וניסים על הלווי להצלחת ריקוד הדגלים
לאיחוד ההצלה בית שמש על תרומת רכבי ההצלה שליוו את הצעדה ודאגו לאבטח אותה
ולכל משתתפי הריקודגלים בתי הספר בעיר".
עליזה בלוך, ראש העיר: "אומרים על ירושלים שהיא עיר שעושה את כל ישראל חברים, ואני חושבת שלירושלים יש מה ללמוד מבית שמש על אחדות ושמחת חברים. זה מה שאמרתי היום לבני הנוער הנהדרים שלנו שבאו לשמוח בשמחתה של ירושלים בצעדה ובהרקדה שמחה במיוחד... תודה גדולה לסגנית ראש העיר רינה הולנדר ולחבר מועצת העיר ניסים בריח, שהובילו את האירועים המשמחים של יום ירושלים ועוד הרבה יותר, לאנשי איחוד הצלה שליוו את הצעדה ולעובדי העירייה שבאו לשמוח אתנו. ותודה גדולה ומיוחדת לתלמידי אמי"ת דביר, שעלי תורה, אהבת ישראל ואמי"ת נחשון שעשו הרבה שמח לכבודה של ירושלים – ולא פחות מכך לכבודה של בית שמש".









