צוותי כיבוי והצלה מתחנה איזורית בית שמש פעלו במהלך השבת לכיבוי שריפה ביער הנשיא סמוך למצפה הראל, לוחמי האש פעלו על מנת לבלום את השריפה ולמנוע את התפשטותה.

הוזנקו צמד מטוסים מטייסת הכבאות ״אלעד״ על מנת לסייע ללוחמי האש שפועלים בקרקע.

לאחר זמן קצר מפקד האירוע הכריז על שליטה, לוחמי האש הצליחו לבלום את האש ולמנוע את התפשטותה,צוותי כיבוי והצלה בסיוע צוותים מקק״ל נשארו בשטח לכיבוי סופי של כלל המוקדים.

קרדיט: ליחי בן לולו | דובר תחנה איזורית בית שמש.