החלטת מועצת העיר: לחזק את הכלכלה המקומית.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך אמרה: "בשבוע שהיה התמקדנו בין היתר בתחום התעסוקה. אני מאמינה מאוד בכלכלה מקומית, והשקעה בבתי עסק מקומיים הוא רווח כפול. נפגשנו השבוע עם מנהלי משאבי האנוש של המפעלים באזורנו, כדי לחשוב על דרכיםד לאתר עובדים תושבי בית שמש, לשמר את ההון האנושי היקר שלנו ולייצר יותר מקומות תעסוקה קרוב לבית. במליאת העיר אתמול עברה החלטה לפיה העירייה תחזק את הספקים המקומיים ותעודד רכישה של תוצרת מקומית. אני מזכירה שעיריית בית שמש מחדשת את פניה. אנו מפרסמים כל העת מכרזים, ואתם מוזמנים להתעדכן באתר העירייה ולהגיש מועמדות >>> https://www.betshemesh.muni.il/bids/