שני סגני אלופי ישראל אדיר סודרי וליאור קוזוקין וזוכה מדליית הארד יוני מרלמשטיין במפגש הוקרה עם ראש העיר עליזה בלוך על זכייתם באליפות ישראל מתאמנים מזה 
מספר שנים במועדון ג'ודו הצמרת בית שמש המועדון הוותיק בעיר בית שמש  תחת ידם האמונה של מיכאל ומאור בן לולו ושייכים לסניף הג"ודו במתנ'ס פסגות השבע

אתמול בערב בפתיחת המליאה, חולקו תעודות הוקרה לזוכים באליפויות ישראל בג'ודו לשנת 2019 סגני אלופי ישראל : ליאור קוזוקין ואדיר סודרי 
וזוכה מדליית הארד  יוני מרלמשטיין.

מאור בן לולו, מאמן הג'ודו בעיר: 
"ברצוני להודות לראש העיר הגברת עליזה בלוך על הפרגון והכרת התודה וכמו כן לסגן ראש העיר ואחראי על  תיק התרבות והספורט ורשת המתנסים מר משה שטרית, עידוד וטיפוח הג'ודו בעיר בבית שמש
ול מימון בן חמו, מנהל מרכז קהילתי פסגות השבע על שיתוף הפעולה הפורה והמוצלח והבית החם זה שנים רבות