אחרי הסינגל "רוצה לרצות" מוציא היום הזמר היוצר מעירנו אלון בלוך סינגל חדש,
"אני ממש מתרגש לשתף אתכם שהיום אוציא שיר חדש.
מהרגע שבו פרסמתי את השיר הקודם "רוצה לרצות", חיכיתי שאוכל לחלוק אתכם שוב דברים שיצרתי. אז לשיר קוראים "סיפור על אהבה וחושך", והוא מתאר את הרגשות שלי לעיר ירושלים, עיר שמצד אחד אני כל כך אוהב ומצד שני אני לא מרגיש בה בבית. מקווה שתאהבו.
השיר "סיפור על אהבה וחושך" יעלה בערוץ היוטיוב שלי היום בשעה 18:45 בשידור בכורה, ולאחר מכן יהפוך לזמין לצפייה.
את השמעת הבכורה של השיר תוכלו לשמוע היום בשעה 18:45 בערוץ היוטיוב של אלון,
להשמעת הבכורה של הסינגל החדש בעוד מספר שעות, לחצו לכאן
עיצוב: ים מנור







