הבית היהודי ומפלגת הליכוד במכתב חריף לראש העיר הגב׳ עליזה בלוך:

להלן המכתב- 

״לפני פחות משנה יצאנו לדרך משותפת מתוך תקווה ואחדות על מנת ליצור עיר טובה יותר. סיעות הליכוד והבית היהודי היו לכל אורך הדרך שותפות מרכזיות במהפך בהובלתך כשמול עינינו רק האינטרסים של העיר בית שמש.
במשך שנים צפינו בעיניים כלות איך מיטב בנינו ובנותינו מצאו את בתיהם בערים אחרות; צפינו בהידרדרות הכלכלית ואיך שכונות העיר הופכות למשכנות עוני בגלל בניה בלתי חוקית, פיצולי דירות, הצבה פרועה של קרוואנים וחוסר כבוד מוחלט לשלטון החוק. עם הניצחון בבחירות, קיווינו שנוכל לסובב את הספינה הטובעת וביחד לנווט אותה לחוף מבטחים. 
סיעות הליכוד והבית היהודי מבקשות לחדד את מטרת הניצחון והמטרה המרכזית היא להפוך את בית שמש חזרה לעיר שכולם יכולים לחיות בה, עיר שבה שלטון החוק נשמר בגאון. 
אנו דורשים לראות צעדים ברורים וחד משמעיים למימוש מטרה זו. פחות תמונות, סרטונים וסטטוסים ויותר מעשים בשטח. על כל הגורמים לרבות הקבלנים וחברי המועצה החרדים להבין שאין שום פשרה בנושא זה. אם יוצא מכתב (להלן צילום שלו) אשר תוכנן ואורגן על ידי חברי מועצה מדגל התורה ומטרתו לנסות ולגרום לנו להתנער מהרעיון שנוה שמיר תהיה שכונה ציונית על חברי המועצה הללו להיות מסולקים לאלתר מהקואליציה העירונית!
אנו מתכוונים לממש את קווי היסוד של הקואליציה ולקיים את ההסכמים עליהם חתמנו ולא מוכנים להתפשר עליהם. לאור העובדה שנכון לעכשיו הסכמים אלו לא מקוימים ואיננו רואים צעדים חד משמעיים לקווי היסוד והמדיניות אנו מודיעים על כוונתנו להחרים את ישיבת המליאה הקרובה כצעד ראשוני ומתוך תקווה שלא נצטרך לשוב על צעד זה או לחילופין להחריפו.

על החתום

שלום אדרי- יו"ר הליכוד
רינה הולנדר- סגנית ראש העיר
משה שטרית- סגן ומ"מ ראש העיר
ניסים בריח- חבר מועצת העיר
צבי ווליצקי- חבר מועצת העיר
ישראל מנדלסון- חבר מועצת העיר
אסצ'לאו מולה- חבר מועצת העיר״