"בחיל ורעדה, בצניעות ובענווה, אני עומדת כאן. מבינה את גודל השליחות ואת משמעות האחריות הציבורית שאני נושאת על כתפיי"
"מפלגת כחול לבן בראשות ח"כ בני גנץ חרטה על דגלה את היכולת להכיל גם את האחר. היא מקדשת את הפלורליזם ואת הליבראליות, תוך קבלת השונה על דעותיו, מנהגיו, עקרונותיו, ערכיו, ואמונתו, כדי  לאפשר לו להיות חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהחברה, מתוך התחשבות והתאמה, ללא ציפיה שישתנה ויהפוך למישהו אחר."
"כל אחד זכאי להזדמנות שווה בחברה מתוקנת גם אם הוא חלק מחברה פריפריאלית. הוא אינו צריך להשתנות בכדי לקבל זכויות
הניסיון לשנות את האחר זו אינה ליברליות אמיתית, אלא רדיקליות, שמסתתרת מאחורי כסות שווא."

הניסיון לתייג ציבורים כקיצוניים,  לקחת שני אחוזים משוליי החברה, ולהציג אותם כחזות הכל, הוא ברית הקיצוניים שמבקשים לכפות על הציבור השפוי שיח אלים.
"גדל כאן דור שמייצג את ישראל האחרת –  ישראל המודרת"

"המלחמה נגד לימודים בהפרדה-
אינה מלחמה על הליברליות, זהו מאבק אנטי ליברלי !

הפרדה היא אינה הדרה.
 שני הצדדים מקבלים שירות שווה, ורק מבקשים לקיים אותו בנפרד. לא רק שזו אינה מלחמה עבור הנשים, אלא שהיא פוגעת בהן באופן ישיר. ללא לימודים בהפרדה – לא תוכלנה הנשים החרדיות ללמוד ולהתקדם.

לא מדובר בניסיון להפריד ציבור כללי באוניברסיטת תל אביב אלא בניסיון למנוע לימודים בהפרדה, לאוכלוסיה חרדית בבני ברק."

קידום הנשים והגברים באוכלוסיות המודרות באשר הן הוא אינטרס ציבורי חשוב למדינת ישראל.

עלינו לאפשר לשוֹנֶה את הזכות לשמור על עקרונותיו אמונתו, ערכיו, תרבותו, ומנהגיו, מבלי לנסות לשנותו.
"לילדים שגדלים כאן היום, מגיעים כלים והזדמנות שווה - כדי להיות חלק מהשגשוג הכלכלי. זה מגיע לא רק לעידן ודנה מתל אביב, אלא גם לעמאר מג'לג'וליה, לסשה מחדרה, לאביחי מקרית שמונה, לשרהל'ה מבני ברק, ולאיברהים מלקיה."
יש במדינת ישראל כישרונות רבים שטרם התגלו, פוטנציאל אדיר שאינו ממומש.  החובה של מדינת ישראל היא לצמצם את הפער הזה, בואו נשלב ידיים ונצעד יחד לישראל מכבדת ומשגשגת.
"אני מתכוונת אי"ה לקדם את העמותות החברתיות, שנמצאות בחזית העשייה, לעודד מגוון מסלולים ואפשרויות בהשכלה הגבוהה למגוון קהלים, להגביר את נגישות התרבות והאמנות לאוכלוסיות השונות, לסייע בשילוב בתעסוקה של כלל האוכלוסיות בחברה הישראלית."
"כאישה מאמינה בעם ישראל ובחשיבות אחדותו, יש לי מחויבות עזה גם לאחינו המתגוררים בתפוצות. אעשה כל שביכולתי לייצר גשר והידברות, בכדי למצוא את המשותף ולא את המפריד" 

"אני מודעת לאתגרים העומדים בפני אחינו בגולה: האנטישמיות הגואה, הקושי בחינוך והניכור המתגבר ביננו לבינם.  אך החיבור ביננו, הוא שורשי ועמוק ונמצא בבסיס זהותנו.
הערבות הדדית מחייבת אותנו לעשות מאמצים כבירים למען יהדות התפוצות, כדי לקרב את אחינו ליהדותם ולארצם."
"אני מבקשת לנצל את ההזדמנות להודות לאדם שהעניק לי ולרבים אחרים  את התקווה, מי שהביא לכנסת אישה דרוזית ואישה חרדית ומכלול של קצוות מהאוכלוסיה הישראלית, והצליח להושיב סביב שולחן אחד ימין ושמאל דתים וחילונים ולייצר  בינהם הסכמות. מנהיג ראוי שמביא בצניעות ובענווה רוח פוליטית אחרת.אנחנו עומדים כאן בגאווה באחדות -גם אם לא באחידות. תודה לך יו"ר המפלגה מר בני גנץ."

"מודה לבורא עולם ונושאת תפילה שלא תפול חלילה מכשלה תחת ידי, ושתשרה ברכה בעמל ידינו"

"שתוליכינו לשלום ותצעידנו לשלום ותגיענו למחוז חפצנו לחיים ולשמחה ולשלום"

בעזרת השם שנעשה ונצליח".

 עד כאן נאומה הראשון לח"כ הטריה  בסיעת כחול לבן.