מחלצי יחידת החילוץ עציון של משטרת ישראל, הוזעקו אתמול לאזור מושב נחושה, שם חילצו בהצלחה עגל השוקל יותר מ 200 ק"ג לאחר שנפל לבור בעומק 6 מטרים.

6 מחלצים הוזעקו לשטח פתוח הסמוך למושב, שם הבחינו בעגל כשהוא תשוש וחבול בתוך הבור שעומקו כ-6 מטרים, והחלו מיד להיערך לחילוצו באמצעות עמדת הרמה אותה בנו מעל הבור.
2 מהמחלצים ירדו לעברו של העגל, רתמו אותו באופן שיאפשר את חילוצו ללא פגע והצליחו להרימו בשלום אל מחוץ לבור, שם נלקח ע"י בעליו לטיפול רפואי. 


קרדיט דוברות המשטרה