הערב יתקיימו שלוש ישיבות של מועצת העיר אחת מליאה רגילה ובה מגוון נושאים, כמו אישור בעלי תפקיד חדשים, אישור נסיעה לראש העיר לפריז ולני יורק, אישור דו"ח כספי של שנת 2017, אישור ועדת משנה להקצאות, ואישור הוספת ראש תפעול שפע כחבר דירקטוריון בחברה הכלכלית. הישיסבההראשונה תחל בשעה 18:00
בישיבת המליאה מן המניין מס 4, יעלה לפחות עוד נושא אחד, בניית נווה שמיר לאוכלוסיה הכללית, נושא במחלוקת בקרב הציבור ופחות אצל חברי מועצת העיר, דורשים חסרי סיעת הליכוד והבית היהודי מעשים ופחות דיבורים. דרישה שגם ראש העירייה תומכת בה אלא שכנראה פתרון הבעיה אינו תלוי רק במישור המקומי. כך או כך הנושא טעון וסביר להניח שתושבים לא מעטים צפויים להגיע לראות במחזה.
בסיום הישיבה הזו, תתכנס המועצה לישיבה שלא מן המנין לדון במספר תברים סכומם כ-28 מיליון שח, כספים שהוצאות בשיפוצים נרחבים בעיר. מקור הכספים ישן מול חדש.
בסיום הישיבה הזו שצפויה להיות קצרה תתכנס מליאת מועצת העיר הפעם ישיבה סגורה לאורחים כולל תקשורת, כוועדה עליונה לתכנון ובניה ובראשה תשב ראש העירייה דר' עליזה בלוך. מועד הכינוס נקבע מיד בסיום הישיבה השניה שלא מן המניין, בערכה למתעניינים משהו בסביבות השעה 19:30
גם הנושאים שיעלו בישיבה זו מעוררים עניין בציבור, הנושא הראשון קשור לאישור חורג והוא בקשה להיתר להקמת מפעל מיון ומחזור פסולת בנין וגזם למשך של שלוש שנים. המבקש ב"כ מזכיר אגודה חקלאית נחם מר עזרי דוד. הבקשה הזו כבר הונחה לפני הוועדה המקומית לתכנון ובנין בשנה קודמת והיא נדחתה, עתה המבקשים מצרפים מסמכים שנדרשו מהם בוועדה קודמת ולא נמצאו בדיהם. תקוותם שיזכו לקבל אישור נעיר כי קיימת התנגדות ציבורית להקמת המפעל.
בנוסף לכך תדון מליאת הוועדה בשתי בקשות להם הגשו התנגדויות ע"י חברים ממועצת העיר, בקשה ראשונה בבר אילן, בקשה שניה ברח' מצדה לשימוש חורג מוילה למעון יום לילדים.







