עם סיום מבצע מירון תשע"ט אפשר לברך, כי השנה היה גידול במספר הנוסעים מבית שמש למירון, והוא כבר עבר את מספר ה"רבבה" של נוסעים מכל טווח הגילאים שנסעו בתחבורה הציבורית המאורגנת מבית שמש למירון.
"בישיבות הערכות שהיו לנו עם משרד התחבורה ועם נתיב אקספרס הסברנו על הגידול המבורך שיש בבית שמש, הדגשנו את השכונות החדשות שהתאכלסו מל"ג בעומר אשתקד ועד ל"ג בעומר הנוכחי, ולכך ביקשנו תוספת של 20% מעל מה שאושר אשתקד. במשרד התחבורה קיבלו את הבקשה, אישרו לנו תוספת של אוטובוסים, ואכן ניתן גם לומר שהיה ביקוש לכל הכרטיסים בבית שמש, ולמעלה מ-10.000 תושבים רכשו כרטיסים למירון", אומר שמואל גרינברג המשנה לראש העיר ויו"ר ועדת התנועה בעיריית בית שמש.
"בישיבות הערכות שהיו לנו עם משרד התחבורה ועם נתיב אקספרס הסברנו על הגידול המבורך שיש בבית שמש, הדגשנו את השכונות החדשות שהתאכלסו מל"ג בעומר אשתקד ועד ל"ג בעומר הנוכחי, ולכך ביקשנו תוספת של 20% מעל מה שאושר אשתקד. במשרד התחבורה קיבלו את הבקשה, אישרו לנו תוספת של אוטובוסים, ואכן ניתן גם לומר שהיה ביקוש לכל הכרטיסים בבית שמש, ולמעלה מ-10.000 תושבים רכשו כרטיסים למירון", אומר שמואל גרינברג המשנה לראש העיר ויו"ר ועדת התנועה בעיריית בית שמש.







