חג השבועות כבר כאן ולקראת חג המים האהוב הנהלת בריכת שריגים החליטה לפתוח את הבריכה גם באיסרו חג (10.6) בין השעות 9:00-19:00.
הבריכה ממוקמת בישוב ליאון בהנהלת עוזי מדיוני והאחראית הגב' יפה גוב ארי אשר מתפעלת את המקום.
האווירה במקום היא כפרית ובתית כמו גם האטרקציות, משחקי פינג פונג, כדורת,
במהלך היום לקראת החגיגות יהיו גם מתנפחים לרווחת המשפחות בבריכה.
שלא תגידו שלא אמרנו,
הנהלת הבריכה כבר מצפה לפגוש אתכם!







